Vrácení zboží do 90 dnů
Vybíráte dárek a nemáte ani páru, jestli se bude obdarovanému vámi vybraná hračka či prádlo líbit? Chcete mít pořádný časový polštář na možné vrácení zboží?
Přesně pro vás zde máme službu “Vrácení zboží do 90 dnů”, a to bez udání důvodu. Zajistíte si tak spoooustu času na rozmyšlenou.
Jak to funguje?
Pokud už jste na YOOčku našli vše, po čem vaše srdce touží, stačí přejít na stránku “Nákupní košík” a dokoupit si k objednávce službu “Vrácení do 90 dnů”.
Služba se automaticky aktivuje, když si vyzvednete balíček nebo jej převezmete od dopravce. Jestliže se během následujících 90 dní rozhodnete celou objednávku (nebo její část) vrátit, pošlete nám nepoužité a nerozbalené zboží zpátky.
Pokud splníte podmínky pro vrácení zboží, vrátíme vám peníze zpět na váš bankovní účet.
Podmínky pro vrácení zboží
Erotické pomůcky a prádlo spadají pod zboží zvláštního (intimního) charakteru a jejich vrácení či výměna je možná pouze v případě, že zboží nebylo použité, prané, nošené a má nepoškozený originální obal.
V případě, že je produkt zabalený v hygienickém obalu, můžete jej vrátit jen tehdy, pokud tento obal neporušíte. V opačném případě jej bohužel nemůžeme vzít zpět.
Punčochové zboží, včetně catsuitů a síťovaných šatů, po vyzkoušení bohužel také nemůžeme přijmout zpět. Tento materiál je totiž dost choulostivý a při obléknutí se natáhne a už se nevrátí do původního stavu.
Pro zachování hygieničnosti všechny vracené produkty kontrolujeme pod UV lampou.
Co znamená hygienický obal?
Hygienický obal chrání erotickou hračku takovým způsobem, že se k ní nedostanete, aniž byste obal porušili. Pokud je obal netknutý, bezpečně víme, že si s hračkou nikdo nehrál. Může se jednat třeba o krabičku zatavenou do fólie, krabičku s hygienickými pečetěmi nebo plastový obal se svařenými okraji.
Kam můžete hračku vrátit?
Nerozbalenou a nepoužitou hračku prosím posílejte v původním a nepoškozeném obalu na adresu:
TWIXO Group s.r.o.
Špitálka 421/23a
Brno 602 00
Do balíčku přiložte vyplněný vzorový formulář nebo lísteček s vaším jménem, kontaktem na vás (pokud je jiný než uvedený v objednávce), číslem objednávky a skutečností, že zboží vracíte.
Jste z Brna? Doneste nám hračku na naši pobočku osobně a vrácení zboží vyřešíme vcukuletu.
Kompletní podmínky služby najdete v obchodních podmínkách v sekci Vrácení zboží do 90 dnů.
Připojištění zásilky
Chcete mít vyřešené všechno hned? Nebaví vás čekání? Zajistěte si expresní řešení situace pro případ, že se váš balíček někde zatoulá, nebo vám jej dopravce přiveze pomuchlaný.
V případě zakoupení služby “Připojištění zásilky” váš problém vyřešíme přednostně a bez zbytečných okolků.
Jak to funguje?
Pokud už jste na YOOčku našli vše, po čem vaše srdce touží, stačí přejít na stránku “Nákupní košík”. Právě tam máte možnost si k objednávce dokoupit službu “Připojištění zásilky”.
Služba se aktivuje odesláním objednávky a můžete ji uplatnit během doručování zásilky, max. však do 24 hodin od převzetí zásilky (pokud omylem převezmete poškozený balík).
Pokud zjistíte jakékoliv problémy s doručením zásilky, ozvěte se nám. Na telefonu, chatu i e-mailu jsme vám k dispozici každý všední den od 7 do 18 hodin. Čím dříve nás kontaktujete, tím rychleji problém vyřešíme.
Připojištění zásilky se vztahuje pouze na zboží poškozené nebo ztracené při dopravě. Nejde tedy o klasickou reklamaci zboží, ale o tyto situace:
-
Ve sledování zásilky u dopravce zjistíte, že se balíček cestou k vám někde zatoulal nebo zasekl (např. několikátý den se s balíkem nic neděje nebo trčí na depu v jiném městě)
-
Dopravce vám doveze viditelně poškozený balíček
Situaci po domluvě s vámi vyřešíme buď odesláním nového zboží, výměnou za vhodnou alternativu, nebo vrácením peněz.
Jestliže budeme mít zboží skladem a neobjeví se žádná další překážka, pošleme vám novou zásilku ještě v ten samý den.
Co dělat při doručení poškozeného balíku?
-
Dopravce dovezl viditelně poškozený balíček – převzetí odmítněte a informujte nás telefonem, e-mailem nebo na chatu, že tato situace nastala.
-
Poškození jste si všimli až po převzetí balíčku – poškozenou zásilku nafoťte zvenčí a podívejte se, jestli utrpělo i zboží uvnitř. Pokud ano, udělejte další fotky. Fotodokumentaci poškození balíku i zboží nám poté zašlete e-mailem, a to max. do 24 hodin od převzetí.
Vrácení poškozeného balíku
Pokud budeme potřebovat poškozené zboží vrátit, zařídíme pro vás Reklamačního asistenta u Zásilkovny, abyste nemuseli platit za dopravu.
-
Informujte nás telefonicky či e-mailem o situaci.
-
Do e-mailu vám pošleme štítek pro Zásilkovnu.
-
Štítek vytisknete a nalepíte pomocí průhledné pásky na balíček s poškozeným zbožím.
-
Balíček odnesete na nejbližší podací místo Zásilkovny.
-
Obsluha balíček převezme a pošle zpět k nám.
-
Pokud nemáte možnost štítek vytisknout, nevadí. Stačí na pobočce sdělit trasovací číslo, které je na štítku uvedeno, a obsluha štítek vytiskne.
Jestliže nechcete využít Reklamačního asistenta, dejte nám prosím vědět. Poškozené zboží pak můžete poslat přes libovolného dopravce. Poštovné za balíček hradíte sami a dopravu vám proplatíme zpětně na základě podacího lístku, maximálně však do ceny nejlevnější možnosti doručení na adresu ze stránky Doprava a platba.
Poškozené zboží prosím pošlete na adresu naší brněnské prodejny:
TWIXO Group s.r.o.
Špitálka 421/23a
Brno 602 00
Kompletní podmínky služby najdete v obchodních podmínkách v sekci Připojištění zásilky.
Prodloužení záruky
Zná to skoro každý. Plánujete si lásku na celý život, ale pak se něco zvrtne… A když se to stane u erotické hračky a ještě ve špatnou chvíli, úplně to pokazí náladu.
Přijde vám, že 2 roky záruky jsou málo? K vybraným hračkám vám nabízíme službu “Prodloužená záruka”, která vám zaručí o rok delší lhůtu pro reklamaci. Celkem tedy můžete uplatnit záruku po dobu 3 let.
Jak to funguje?
U vybraných mazlíků si můžete na kartě produktu zaškrtnout službu Prodloužení záruky. Pak už jen stačí hodit zboží do košíku a odeslat objednávku.
Pokud se v prodloužené záruční době hračka pokazí a nebude už rozdávat radost tak, jak jí bylo předurčeno, stačí nám ji poslat k reklamaci.
Prodloužená záruka se nevztahuje na běžné opotřebení hračky, ale pouze na vady, které vám brání ve využívání funkcí, které u ní byly prezentovány při jejím nákupu (např. přestane vibrovat nebo nejde nabít).
Postup reklamace najdete na stránce Jak postupovat při reklamaci.
Kompletní podmínky služby najdete v obchodních podmínkách v sekci Prodloužená záruka.
Slevové akce a dárky zdarma
Rádi rozdáváme radost a kouzlíme úsměvy na tváři, proto pro vás sem tam nachystáme nějakou tu akci, dárek nebo slevičku. YOOoo, moc dobře totiž víme, že každá ušetřená koruna se počítá, i když uspokojující orgasmy jsou k nezaplacení.
Všechny podmínky marketingových akcí najdete tady, ale tohle jsou ty nejdůležitější body:
-
Vracíte hračku, ke které jste v rámci akce dostali něco navíc? Pak je potřeba vrátit i samotný dárek.
-
To stejné platí i pro dárek k objednávce nad určitou částku (jakmile vracíte část zboží a hodnota objednávky klesne pod danou částku, případně vracíte celou objednávku, je potřeba vrátit i dárek).
-
Akční slevy a dárky platí pouze do vyprodání nebo rozdání zásob. Pokud by se vám jakkoliv podařilo objednat hračku, která už fyzicky není na našem skladě, nebo vám do košíku omylem přistane dárek, který již nemáme, slevu či dárek bohužel nedostanete.
-
Jestliže zjistíme, že už pro vás dárek nemáme, zavoláme vám, abychom se s vámi domluvili, zda máte o objednávku zájem i bez dárku.
-
Pokud víte, že dárek nevyužijete a nechcete jej tedy dostat, napište nám to prosím do poznámky k objednávce. My pak tímto dárkem uděláme radost někomu jinému.
Kompletní podmínky slevových akcí a podmínky vztahující se k dárkům zdarma najdete v obchodních podmínkách v sekci Podmínky marketingových akcí.