Empatická zákaznická podpora
Denně si píšu či volám se zákazníky a radím jim ohledně výběru erotických pomůcek či erotických praktik. Sama jsem leccos vyzkoušela a s radostí vždy vyslechnu a pomohu. Co nevím, zjistím.
Vždycky mě bavilo komunikovat s lidmi. Vystudovala jsem žurnalistiku a mou prací bylo dělat rozhovory a psát články. V práci mi však chyběl hlubší smysl. Ten jsem objevila v YOOčku, kde působím jako copywriterka a své nadšení pro komunikaci využiji jako zákaznická podpora. Kromě toho jsem ještě mámou na plný úvazek – mám doma malé mimčo.
Práce v YOO mou mateřskou dovolenou perfektně zpestřuje. Povídám si s lidmi o intimních věcech a pomáhám jim nalézat nejlepší řešení. S manželem jsme už vyzkoušeli celkem hodně erotických pomůcek a sbírka se neustále rozrůstá. Kromě toho mi projdou pod rukami zajímavé kousky, když jednou za čas prohrabuji novinkami. Věřím tedy, že zákazníkům, kteří potřebují poradit, či nasměrovat, dokáži poradit.
Kromě práce zákaznické podpory píši volných chvilkách i sexshopové newslettery, které mě baví a dle vašich mailů, baví i vás.
Je skvělé pozorovat, jak jsou zákazníci stále odvážnější, nebojí se experimentovat a zkoušet, jak si to udělat hezký.
Jméno a příjmení: | Jolana Mašková |
E-mail: | [email protected] |
WWW: | https://www.instagram.com/yoo_jolana/ |